Доброго дня, шановні любителі покупок в інтернеті.

Продовжуємо нашу підбірку фільмів про стиль та моду. Перша частина знаходиться тут.

Тут підібрані найвідоміші у світі бренди, котрі через відеоролики презентували свої нові колекції та спробували передати Вам свій внутрішній світ. Тому ласкаво просимо на сторінки блогу нашого інтернет магазину. Зручно вмощуйтесь, читайте, переглядайте і не забувайте шукати в цих роликах сумки.

 

6. De Djess: Women’s Tales #9 by Miu Miu

 

Для останнього випуску своєї короткої серії фільмів "Жіночі Казки" - Miu Miu обрав італійського режисер який недавно став переможцем Гран-прі Аліса Рорвакер.

Одяг весна / літо 2015 колекції Miu Miu відіграють ключову роль у кіно в буквальному сенсі. Також в об’єктив попала сумка цього бренду. Які сукні виберуть своїх власників замість навпаки, а також інтригує концепція. Плаття "Кількість 328" не дасть себе носити блондинці актрисі, яка журиться з невідомих причин, але піддається скромній офіціантці, яку зіграла Yanet Мохіка.


Ми також спостерігаємо натовп фотографів, які увірвалися у вестибюль без пояснення та причин, клацаючи геть кожну сукню яку вони бачать. Сукні обирають історію, вони хочуть розповісти про себе. Але на жаль цього не зроблять замість них ці імпульсивні фотографи, що і призводить до несподіваних примх сюжету. Візуально фільм дуже приємно дивитися, хоча ми не очікували меншого від молодшої сестри бренду Prada.

 

7. Lanvin by Tim Walker 

 

До зйомок речей сім’ї Lanvin залучений фотограф Тім Вокер. У фільмі представлена колекція компанії весна / літо 2015, в головній ролі моделі Кірстен Оуен, Пет Клівленд і Віолетта Санче. Тим часом, брати Каллум і Гайдн при допомозі партнерів Джошуа Куинтон і Енді Брадін створили безумовно прекрасну чоловічу пропозицію бренду.


Був встановлений французький саундтрек та використані хвилі синтезатора, навколо на знімальному майданчику випадковими моделями стали троянди, а головною фішкою стало малював на склі червоною помадою.


Враховуючи, що Lanvin добре відомий своєю фантазією і акцентом на цікавих та ексцентричних осіб, на роль фотографа обрали саме Вокера, щоб захопити саму суть, оскільки всі знають що він добре працює з ДНК бренду. Відео в стилі Якоба До з косметикою від Валь Гарленд і творчий напрямок від Ронні Кук Ньюхаус

 

8. The Bubble by Aaron Rose for COS

 

В рамках запуску “COS " в США на початку цього року була створена ця робота, котру ви можете бачити зараз. Нагадаємо що бренд належить скандинавському H & M.

До роботи залучили режисера Аарона Роуз (який працював на нашим відео в минулому сезоні), оскільки саме він більш повно може зробити свій внесок у серію фільмів з якими він уже працював. В них досліджують два найвпливовіших міста Америки : Нью-Йорк і Лос-Анджелес. Фільм Роуз Під назвою "Bubble", яка фокусується на Нью-Йорку, був натхненний салоном художника Пеггі Гуггенхайм і вистрілив у Max Fish.

Журналіст Гленн О'Брайен і фотограф Петра Коллінз є одними з мешканців міста на сцені і носять одяг  COS протягом усього фільму.

 

9. Stella Sport x Adidas 

 

Молодий, свіжий майстер з штампування моди Adidas StellaSport започаткував кампанію відео які мов інфекція поширилась серед спортивних колекцій. Спрямовані на молодшу аудиторію, ніж сьогоднішня поточна лінія Adidas Стелла Маккартні, яка святкує своє 10-річчя в цьому році. Кампанію показує модель Мона Мацуока.


Тут все що притаманне спорту, біг і стрибки, і це все в одягнених неонових обробках легінси, фірмових толстовках, з використання графічних логотипів та візерункові знамениті три полоски. Відео на тлі помітного J-поп-трек "Sick Kick", написана і виконана в Лондоні, англо-японської групи Kero Bonito, цікавий вибір для бренду, враховуючи, що на його магістральних відео сезону популярної у Токіо, в основному, виконавцем був ді-джей і співачка мадемуазель Юлія що записувалась на вулицях Японії.


Бренд нажаль не представляє нам сумок, вірніше представляє, але це не наш формат, оскільки ми більш схильні до класичних та ділових сумок.

 

10. The Lady Web ft. Lykke Li for Gucci 

 

Gucci повертає нас у мрійливі пригода колекції весна / літо 2015 де головну роль зіграла жіноча сумка “Леді Веб”. У продовж усього ролику, сумочку бренду носить шведська співачка і автор пісень Lykke Li. У той час як її примхливим трек "Just Like Dreams" грає в фоні. Кадри починаються з того як вона грає на піаніно а потім прокладає собі шлях через місто, відвідує музичний магазин (краще б магазин сумок), щоб покопатися в вінілі, потім повертаються до оформленого люксу, де вона грає на гітарі і пише в журналі.


Пісня затягнула її в світі моди з моменту її музичного дебюту в 2008 році, стиль вокалу Li влучно підходить для вільної духом, богемної колекції цього сезону.

Ці відео ніби віконечка, що допомагають заглянути у світ брендових сумок. Ви з легкістю можете купити сумку в будь-якому магазині але перед цим наберіться позитивних вражень від перегляду роликів.

З повагою, інтернет магазин Genuine Leather.

Читайте також:

Сумки в стилі Гермес

Новинка від Hermes Birkin 2015

Чи варто купувати брендові сумки?