дві жіночі сумки Guess


Дослідження про жіночі сумки


Сьогодні візьмемо за основу дослідження одного американського журналіста, який вирішив довести, що жінки платять значно більше за свої сумки ніж чоловіки.

За роки співпраці з жіночими аксесуарами, ми звернули увагу на дві речі. По-перше, коли більшість надзвичайно популярних дизайнерів випускають сумку для жінок, то з часом ця модель поступово змінює зовнішній вигляд та набуває більш традиційних чоловічих рис, щоб також подобатись іншій частині аудиторії. По-друге, ці сумки, як правило, здається, мають більш вигідні умови для покупки, ніж альтернативні жіночі, навіть якщо вони, як правило, мають практично ідентичний обробку та обладнання на якому виготовляються.

Я вирішив перевірити нашу теорію та провести випробування минулого тижня, і те, що я знайшов в значній мірі підтвердило наші підозри.


Підвищення цін на жіночі товари не є рідкістю, і вони виходять за рамки модної індустрії. Так званий “Рожевий податок” потрапив під вогонь критики у Франції, де недавно група жінок зібрала 40 тисяч підписів під петицією, щоб кинути виклик практиці популярних супермаркетів піднімати ціни вгору на товари що продаються для жінок, тому редакція New York Times нещодавно написала на цю тему, посилаючись на Consumer Reports дослідження, що знайшли ті ж самі проблеми з товарами для жінок в США. Не зважаючи на дані з наведених джерел, я мав намір зробити неофіційне дослідження самостійно.


дві брендові жіночі сумки Mulberry


Як провести експеримент?


Найбільшою перешкодою для отримання результатів було з'ясувати, як порівнювати сумки справедливим чином. Заради точності, я зробив десять порівнянь жіночих сумок того ж дизайнера чоловічої та жіночої ліній, які були схожі за типом шкіри, формою і та обробкою. Чоловічі сумки, як правило, більші за габаритами, тому я пішов ще далі, розрахувавши ціну за кубічний дюйм кожного виробу. Таким чином, ми будемо знати, скільки дизайнери просять за одиницю площі конкретної сумки, незалежно від того, як часто або рідко споживачі купують дану модель.


Для досягнення найкращих результатів, я використовував для порівняння сумки з одних і тих же брендів, вимірював їх однаковими методами для всіх. Всі ціни вказані в доларах, оскільки орієнтуємось на провідних виробників, котрі знаходяться в Америці та Європі.


Чоловічі були дійсно більші за габаритами, в середньому обсязі 1,479.5 кубічних дюймів, в порівнянні з середніми розмірами сумок жіночих в 1,014.4 кубічних дюймів.

 Для таких розмірів, дизайнери як правило, просять за чоловічі аксесуари середню ціну в $ 2,17 за кубічний дюйм.

Жінок дизайнери попросили заплатити $ 2,58 за кубічний дюйм. Це може здатися невеликою різницею, але при покупці двох сумок того ж розміру, призводить до середнього диспаритету цін більш ніж на $ 190, а головною різницею є те, що одна сумка призначена для жіночої споживчої бази а інша призначена для протилежної статі.


Я також протестував два інші варіанти, які були точно такого ж розміру як для чоловіків, так і жінок; диспаритет цін зберігається, а також відрізняється загальна вартість сумки, що вказує на інші відмінності що впливають на ціну. Висновок є такий, що ціна не масштабується в точному співвідношенні з розміром, незалежно від цільового статі.


дві брендові жіночі сумки Givenchy


Результати в цифрах


Три з десяти сумок, що ми тестували були Guess. Бренд має, безумовно, найбільше значення при порівнянні чоловічого і жіночого стилю цілому. Всі три сумки для жінок були помітно більш дорогими на ринку, незважаючи на те, що дві з трьох були практично ідентичні для гендерних ліній. На протилежному кінці спектра Bottega Veneta і Alexander McQueen примусили своїх клієнтів чоловіків платити більше за кубічний дюйм сумки .


Але також варто відзначити, що ці дві моделі були найбільш розрізнені одна від одної за структурою та типом обробки ніж будь-які інші, з тих що ми тестували. Варто пам’ятати, що чим більше будуть подібні дві сумки, експеримент буде прозоріший, а отже, більш імовірно, що жінка споживач повинна платити більше.


Найбільша різниця між сумками, яку ми виявили, була між жіночою Givenchy Lukrezia і чоловічою Weekender з дуже схожою структурою, обробкою і якістю шкіри. Така версія сумки обійдеться в $ 0,98 за кубічний дюйм, в той час як жіноча Lukrezia коштувати $ 2,67 за кубічний дюйм. Класичний бренд Sen-Loran також впадає в очі своєю злочинністю! Сумка жіноча коштує майже $ 3 за кубічний дюйм, в той час як майже ідентична, велика для іншої статі обійдеться Вам тільки трохи більше $ 1,50.


дві брендові жіночі сумки Alexander Mcqueen


Чому ж все таки жінки переплачують?


Лінії брендів для жінок масово виготовляють мішки з різноманітними шипами та металевими деталями щоб хоч якось накрутити додану вартість. Від так, за останні десять років їх настільки багато, що це породило стрибок на вартість сировини. Тому жіночі сумки стали коштувати значно дорожче. А ще небувалий ажіотаж на шкіряні сумки тягне за собою підвищення цін на шкіру. Також в сумках для жінок частіше використовують дорогоцінні метали. Виробничі ж витрати, практично ідентичні, тому що більшість моделей мають надзвичайно подібні деталі оздоблення, технологію виготовлення та обладнання.


Але мені здається, що більш вірогідним поясненням є те, що бренди просто знаю, що вони можуть поставити більш високу ціну, коли справа доходить до жінок клієнтів. Вони більш чутливі до моди, ніж особи протилежної статі, і звичайно, більш залежні від соціальної думки, тому обирають найкращі, найефектніші речі щоб подобатись оточуючим.


А ще жінки більше дбають про аксесуари, бо розуміють що по сумці люди оцінюють її соціально-економічний успіх. Більшість багатих людей неохоче розмовляють, коли мова йде про моду і бренди, але для своїх жінок їм купувати нічого не шкода. Можливо саме на багатіїв чоловіків розрахований цей ринок?


В тексті ми навели всі сумки, які використовували в нашому міні-дослідження та привели конкретну вартість аксесуару. Ось тому я прийшов до висновку, що можливо, нашим любим жінкам, наступного разу буде вигідніше купувати сумочки у відділі для чоловічої.

Надіємось, що проведене нами дослідження було для вас корисне а стаття цікава!

З повагою, магазин жіночих сумок Genuine Leather.      

Читайте також:

Новинки від Hermes Birkin 

Як жінці стати фінансово незалежною

Скільки коштує бути красивою